Verslag van resi naar Donaueschingen en Passau - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Hans Buitelaar - WaarBenJij.nu Verslag van resi naar Donaueschingen en Passau - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Hans Buitelaar - WaarBenJij.nu

Verslag van resi naar Donaueschingen en Passau

Door: Buitje

Blijf op de hoogte en volg Hans

29 Mei 2011 | Nederland, Arnhem

Gisteren omstreeks 09.53 uur vertrokken uit velp. Bijzonder mooi weer en een goede reisleider. ia venlo ri. de Eiffel. Mooie stuurweggetjes en koffie in Monschau.Via Beldie en Frankrijk over Strassbourg naar de Donaubron in Eschingen. Een mooi hotel waar wij echter niet onze meisjes mee naar toe zouden nemen (maar de meisjes die wij bij ons hadden hadden geen bezwaar) Lekker gegeten en voetbal gekeken. Slapen en om 08.30 uur ontbijt.
Motoren stonden er nog steeds en bepakt. Via de oorspronkelijke Donaubron(foto's thuis te bekijken)op weg langs de Donau. In het begin leek het wel een sloot.Na ongeveer 50 keer een brug te ver te hebben gehad over deye rivier, werd hij steeds breder.Prachtige mooie wegen, snelle bochten en lange rechte stukken. er moest wel veel getankt worden doordat de motor van Hans veel meer benzine verbruikt dan die kleinere motoren van de Jannen.
Lunch langs de Donau in Donauwörth.Hier de zomerkleding aangedaan; het was daar 24 gr. Celsius. Omstreeks 19.45 uur kwamen we aan in Passau, een hotel met zicht op de Donau

Opm. Jan S.:
Alhoewel Hans een goed verslag gemaakt heeft moet mij iets van het hart.<<<<

  • 29 Mei 2011 - 22:10

    Marieke:

    Hans toch, ik maar denken dat je alleen thuis alles kwijt bent.
    Ontspannen en genieten van de mooie dingen onderweg.
    Succes en groeten aan de Jannen.

    Liefs Marieke

  • 30 Mei 2011 - 06:55

    Anneke B.:

    Wat al een km's gereden! En vroeg op bed zie ik (met mooie meisjes??).
    Hoop dat Hans zijn verstand niet kwijt raakt......
    Ben benieuwd wat jullie vandaag rijden.
    Succes en plezier (en dat gaat lukken).
    Liefs
    Anneke

  • 30 Mei 2011 - 15:12

    Dick En Coby:

    Leuk jullie verslag te lezen,we hopen dat jullie er geweldig van genieten.haal eruit wat erin zit.
    en we hopen dat het weer erg goed blijft, dan is het toch plezieriger om te rijden.
    pas op met vreemde vrouwen in het hotel, want die maken jullie alleen maar extra MOE.......!
    hopen meer berichten van jullie te lezen. Lieve groet.Dick en Coby.

  • 30 Mei 2011 - 17:12

    Drieke Dijkstra:

    Hee janneman buitelaar,

    geweldig dat jullie zo`n eind motor rijden jullie zullen jullie achterwerken zeker wel voelen maarja die masseert jullie vrouwen wel weer even als jullie thuis komen.
    Geniet er maar van zal jullie berichten blijven volgen.
    groetjes je schoonzus Drieke en doe de groeten aan je broer en aan je kameraad.

  • 30 Mei 2011 - 20:29

    Aj:

    Lieve opa, ik heb vandaag weer gezwommen, en ik moet met mijn ogen open onder water naar de bodem kijken, maar dat vind ik moeilijk. Jan is nu ook bij mij op zwemles, en heb vanmiddag met hem ook in de speeltuin gespeeld, heel lang. Daarom ben ik vanavond om 5 uur aan de keukentafel met de i pad op schoot in slaap gevallen.Mama heeft daar een foto van gemaakt. Ik slaap nu nog steeds. Nog twee nachtjes slapen en dan ga ik ook met vakantie.

  • 30 Mei 2011 - 20:50

    AJ :

    Voor sjon. Mam en bora dichter bij elkaar? Ik weet niet of je dit nu zou moeten willen!
    Ik heb ook een site aangemaakt, dan kun je ons even volgen!
    Aajee.waarbenje.nu
    Ok, nu nog thuis..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hans

Actief sinds 27 Mei 2011
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 23441

Voorgaande reizen:

28 Mei 2011 - 11 Juni 2011

Op de motor langs de Donau

Landen bezocht: