Van Kosice door het Tatra=gebergte naar Tjechie - Reisverslag uit Uherské Hradiště, Tsjechische Republiek van Hans Buitelaar - WaarBenJij.nu Van Kosice door het Tatra=gebergte naar Tjechie - Reisverslag uit Uherské Hradiště, Tsjechische Republiek van Hans Buitelaar - WaarBenJij.nu

Van Kosice door het Tatra=gebergte naar Tjechie

Door: Buitje

Blijf op de hoogte en volg Hans

07 Juni 2011 | Tsjechische Republiek, Uherské Hradiště

Vanmorgen een grandioos ontbijt te hebben genuttigd in het Hilton, betaalde Jan de rekening en gingen we verder. Over prachtige wegen, waarbij de rijtechniek weer is bijgeschaafd, over een droog en bochtig wegdek, naar ons nieuwe hotel gereden. Veel fotostops en wachttijd voor Jsan S. Vlak bij onze hotelstop werd Jan S. bijna van de motor gereden door een inhalende tegenligger, die op onze weghelft reed. Het scheelde een haartje en doordat Jan allert reageerde kon hij een aanrijding voorkomen.Met een verhoogd adrealine peil besloot Jan eerder te stoppen voor de nacht. Een leuk stadje en een gemutliches hotel. Na een avondwandeling gegeten in het centrum, op een terras onder de plaatselijke muziekschool die toevallig ook nog repeteerde.Mooie muziek en zang.Helaas mocht ik, Hans, niet mee gaan zingen van onze Jannen.
Nou ik effe, Jan S, Egbert waarom zeur ik nou weer, Over 2 dagen zijn we weer thuis en nou reageer je pas,
Ik hoop dat je nog veel golft, dan zit je voor onze thuiskomst op mijn handicap. Zonder dollen, bedankt voor de reactie, heel lief en ga zo door.
nu is de beurt aan Jan B
ik wil iedereen bedanken voor de leuke reacties die jullie op onze verhalen geven.Jullie wachten met spanning op onze verhalen en wij op de reacties van jullie.
Ik krijg van Hans instructies om in de bergen te rijden waarvoor mijn dank en Jan S bedankt voor je geduld om steeds maar te wachten in de bergen op Hans en op mij.
groetjes van ons uit Tjechie.en misschien tot morgen als we een hotel vinden MET internet.

  • 07 Juni 2011 - 20:54

    Marieke:

    Jeminee, dat was schrikken, gelukkig goed afgelopen.
    Heb je de mannen verteld van het vissenkoor?
    leuk he Jan B hoog in de bergen rijden. Het is minder leuk als je, zoals ik indertijd,achter op zit en Hans bijna achterstevoren zat om mij op de mooie omgeving te wijzen.
    Vanmiddag met alle uitgedraaide
    verslagen bij je moeder geweest. Ze was er blij mee.
    Rij oplettend en liefs van Marieke

  • 08 Juni 2011 - 05:48

    Anneke:

    Gelukkig dat Jan S alert heeft gereageerd!
    Hoogtevrees in de bergen Jan?
    Hans, ik wist niet dat je niet zingen kon! Wil het verhaal ook horen van het vissenkoor waar Marieke over spreekt.
    Fijne dag en geniet verder.
    Liefs, anneke

  • 08 Juni 2011 - 07:05

    Drieke Dijkstra:

    Hee Jannemannen en Hans,

    Leuke foto jullie staan er prachtig op.
    Wat beleven jullie veel en ook erg spannend. De reis schiet alweer op en de tijd vliegt ben blij dat ik niet bij jullie achter op zit brr moet er niet aan denken dat snelle rijden en dan door de bergen! Heb al moeite met een schommel hi. wees voorzichtig en tot horens.
    gr. Willem en Drieke en kids.


  • 09 Juni 2011 - 09:02

    AJ :

    Hallooooo!
    wij zijn ook weer thuis.. jans nu ook een berichtje voor jou!
    ja, het was niet veel met het internet bij ons, maar gelukkig hebben wij ook gewoon gebeld.. toch? we zien je snel weer, en rij AJB voorzichtig..
    en wat een stoere foto!
    kus

  • 09 Juni 2011 - 19:12

    Paul Beekman:

    Hoi mannen,
    Ik heb wel steeds jullie verslagen gelezen maar had nog steeds niet gereageerd.
    Zo te zien is het vooral genieten en heel erg alert motorrijden.
    Ik zie gelukkig dat Jan niet alleen in de vorige reizen op mij moest wachten, maar dat hij ook nu weer in the lead is. Zo te lezen is dit een reis waarin jullie vooral samen genieten van het motorrijden en, Jan S, ook weer van gedachten in de helm.
    Waarschijnlijk zijn daar ook weer vervolgcoupletten Merabje etc geboren.
    Wat ik mij wel afvraag: Ik lees geen woord over die ...... waar Hans ooit bijna in stikte. Zie je die daar niet?

    Jan S, Paul van der Kraan heeft op de barbecue afgelopen woensdag de clubdoelstelling bijgesteld. We doen nu pas mee om het kampioenschap in het seizoen 2013-2014.
    Jongens, doe de laatste dagen ook voorzichtig en kom gezond weer terug.
    Groeten en sorry voor de te late reactie,
    Paul

  • 09 Juni 2011 - 21:08

    Egbert En Hilberdien:

    Jan Snel. reageert altijd snel, waar en in welke situatie het ook mag zijn. Hij is gewoon heel alert !! Gelukkig goed afgelopen, wel even schrikken. Wanneer denken jullie weer in het Gelderse te zijn. Rij voorzichtig de laatste kilometers.
    Goeie reis voor jullie 3tjes en tot gauw.

  • 11 Juni 2011 - 10:38

    Arjen Van Der Zee:

    JAjaja de rijvaardigheden worden lekker bijgespijkerd lees ik wel. In positieve en negatieve zin..

    Het einde is al weer in zicht, zag ik al. Veel succes die laatste "paar" kilomtertjes..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hans

Actief sinds 27 Mei 2011
Verslag gelezen: 523
Totaal aantal bezoekers 23340

Voorgaande reizen:

28 Mei 2011 - 11 Juni 2011

Op de motor langs de Donau

Landen bezocht: